5 największych błędów w kampaniach Google Adwords

Słyszałeś, a może doświadczyłeś horrorów AdWords. Błędy mogą być dość kosztowne w Google Adwords
przyjrzyjmy się najczęstszym błędom popełnianym przez początkujących użytkowników AdWords i sposobom ich uniknięcia.

1) Słaba strona docelowa
2) Włączanie sieci partnerskiej
3) Zbyt wysoki budżet dzienny
4) Słowa kluczowe grupujące
5) zbyt niska oferta

Słaba strona docelowa

Przyzwoita strona docelowa jest kluczowym czynnikiem konwersji sprzedaży. Istnieje wiele różnych stylów stron i przechodzenia do
dużą szczegółowością dobrej strony docelowej byłby sam pełny artykuł, ale w zasadzie uporządkowany układ, właściwy
użycie grafiki, wyraźne przekazanie wiadomości i brak ramek to główne elementy wysokiej jakości strony docelowej.
Korzystając z Adwords, Google naprawdę traktuje zawartość Twojej witryny jako główny czynnik. Jakiekolwiek słowa kluczowe jesteś
reklamy, powinieneś starać się mieć na swojej stronie. Osoba wyszukująca nie tylko zidentyfikuje te informacje jako istotne,
a Google nagrodzi Cię lepszym wynikiem jakości, co może oznaczać wyższe pozycje w rankingu, niższe minimalne ceny ofertowe i inne
może obniżyć koszt kliknięć w stosunku do Twojej oferty. Google nagradza trafność, a AdWords nie jest wyjątkiem.

Włączanie sieci partnerskiej

Sieć partnerska jest nękana fałszywymi kliknięciami i ruchem niskiej jakości. Kiedy zaczynałem z AdWords, nie miałem
zdaj sobie z tego sprawę i zostawili włączoną sieć informacyjną i stracili pieniądze. Biorąc to pod uwagę, gdy już będziesz mieć do czynienia z Adwords
mogą korzystać z sieci partnerskiej, po prostu upewnij się, że stawki są bardzo niskie. Osobiście nie licytuję powyżej 0,06 centa za kliknięcie. Trochę
ludzie twierdzą, że zyskują większe zyski i uzyskują lepsze konwersje sprzedaży w sieci partnerskiej niż w przypadku
sieć wyszukiwania. Sam nigdy tego nie doświadczyłem.

Za wysoki budżet dzienny

Zwiększenie dziennego budżetu powyżej zalecanej kwoty zalecanej przez najlepszych sprzedawców do zwiększenia
ruch drogowy. Ostatnio Google zwiększył liczbę wyświetleń w kampaniach wykorzystujących tę technikę. Problem w tym, że
wzrost dotyczy słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym, które nie są dobrze ukierunkowane, co prowadzi do ogromnego wzrostu liczby konwersji
i słaby CTR. Zniweczy to Twój Wynik Jakości i może naprawdę obniżyć skuteczność kampanii. Inny powód
jeśli chcesz zachować ostrożność podczas zwiększania budżetu dziennego, czasami marketerzy zapominają, że to zrobili.
Mogą nie sprawdzić swojego konta przez kilka dni, a kiedy to zrobią, w końcu wyrzucą dużo pieniędzy.

Grupowanie słów kluczowych

Tworząc grupy reklam, chcesz używać podobnych słów kluczowych w każdej grupie reklam z co najmniej jednym takim samym słowem kluczowym.
na przykład. grupa reklam – gitary elektryczne, słowa kluczowe:

gitary elektryczne
tanie gitary elektryczne
vintage gitary elektryczne

Słowo kluczowe root w powyższym przykładzie to gitary elektryczne i to wyrażenie powinno znajdować się w każdym słowie kluczowym, którego użyjesz
ta grupa. W reklamie należy również użyć głównego słowa kluczowego:

Tanie gitary elektryczne
Zaoszczędź na gitarach elektrycznych
Ogromny wybór i bezpłatna wysyłka
http://example.com/guitarstore

Prawidłowe grupowanie reklam pomoże Ci dostosować reklamę i stronę docelową do wybranych słów kluczowych i pomoże
Google wyświetla Twoje reklamy przy użyciu wybranych przez Ciebie słów kluczowych.

Zbyt niska oferta

Zbyt niska stawka może spowodować, że zostaniesz pochowany na dnie paczki i będziesz mało narażony. Kiedy masz gościa
zainteresowani Twoimi produktami, zazwyczaj będą kontynuować wyszukiwanie po opuszczeniu Twojej witryny i dokonaniu porównania
do konkurencji. Jeśli zapomniały nazwy Twojej witryny (zazwyczaj tak robią), najprawdopodobniej zrobią inną
wyszukaj Cię ponownie, jeśli nie jesteś na pierwszej stronie, mogą nie przeszukiwać innych stron, nawet jeśli tak
Znaleźli cię na trzeciej stronie, mogą nie chcieć zrobić tego ponownie, ludzie mają dość porównywania cen
a poszukiwanie po jakimś czasie i zakopywanie się może zaoszczędzić pieniądze w licytacjach, ale może też sporo kosztować w sprzedaży.

Obejmuje to niektóre z głównych błędów i mam szczerą nadzieję, że ten artykuł uchroni ludzi przed utratą pieniędzy.

Kim był małym chłopcem, kiedy po raz pierwszy zobaczył stronę internetową. Nie wiedział wówczas, że internet jest meeeeeega wielki. Nie wiedział, że będzie tworzyć strony internetowe. Wiedział jednak, że będzie dla niego historia poznawania świata bardzo z tym związana. Dziś Kim prezentuje ci tego bloga oraz przedstawia informacje o biznesie i reklamie dzięki której ma nadzieję, że wiele się nauczysz. Kim być dobry człowiek, Kim pomagać innym ludzie, Kim dzielić się ze swoja wiedza. Kim kocha blogować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.