Chodzenie do księgarni, aby zidentyfikować gorący rynek

Może nadejść dzień, kiedy ludzie będą szukać informacji i czytać online, ale jeszcze go nie ma. Fikcja, oczywiście, zawsze będzie drukowana … trudno byłoby skulić się z dobrą powieścią przed kominkiem w mroźny zimowy dzień z komputerem. Jednak ostatecznie wszystkie badania mogą zostać przeprowadzone online. Ludzie kupują poradniki i książki poświęcone rozwiązywaniu ich problemów i / lub poprawianiu jakości życia każdego dnia. Identyfikując popularne książki na rynku, które są sprzedawane w księgarniach (online i offline), możesz zidentyfikować gorący temat niszowy.

Idź do księgarń w swojej okolicy i zwróć uwagę na rodzaje książek non-fiction, które są dostępne. Zwróć szczególną uwagę na te, które są poradnikami lub poradnikami. Jeśli możesz stworzyć okazję, zapytaj sprzedawcę, które z nich sprzedają się najlepiej. To on wie, co jest najczęściej uzupełniane. Jeśli to się nie uda, zadaj sprzedawcy to samo pytanie. Zapytanie właściciela lub kierownika księgarni jest ostatnią opcją. Bardziej prawdopodobne jest, że popychają książki, które nie sprzedają się dobrze, aby dokonać sprzedaży. Dowiedz się za pomocą wszelkich dostępnych środków, które książki samopomocy lub poradniki sprzedają się najlepiej.

Inną opcją są księgarnie internetowe. Nie możesz oczywiście poprosić osoby o informacje, ale możesz zbadać witrynę i określić, które z książek non-fiction lub poradników mają największą sprzedaż.

Dowiedzenie się, jakie książki najczęściej kupują ludzie, może dać ci wgląd w gorące tematy rynkowe. Uzbrojony w te informacje, możesz zająć się stworzeniem niszowej witryny marketingowej, która będzie miała większe szanse odniesienia sukcesu.

 

Słowa kluczowe:
biznesplan internetowy, reklama małych firm, biuletyn biznesowy, lokalizacja firmy, konkurenci biznesowi, witryna biznesowa, optymalizacja wyszukiwarek, marketing płatny za kliknięcie, porady dotyczące marketingu biznesowego

Kim był małym chłopcem, kiedy po raz pierwszy zobaczył stronę internetową. Nie wiedział wówczas, że internet jest meeeeeega wielki. Nie wiedział, że będzie tworzyć strony internetowe. Wiedział jednak, że będzie dla niego historia poznawania świata bardzo z tym związana. Dziś Kim prezentuje ci tego bloga oraz przedstawia informacje o biznesie i reklamie dzięki której ma nadzieję, że wiele się nauczysz. Kim być dobry człowiek, Kim pomagać innym ludzie, Kim dzielić się ze swoja wiedza. Kim kocha blogować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.