Promocje na targach

Wraz z konwencjonalną reklamą i działaniami poniżej linii, organizacje i organy korporacyjne zdały sobie sprawę, że muszą inwestować w targi, aby uzyskać maksymalną rozpoznawalność swojego produktu lub marki. Udział w targach ma kilka zalet. Niektórzy z nich są:

Targi oferują producentowi bezpośrednią platformę do interakcji z tymi samymi ludźmi, którzy będą podejmować decyzje zakupowe. Większość menedżerów ds. Zakupów w korporacjach zwraca uwagę na udział w targach odpowiadających ich potrzebom w celu oceny szerokiej gamy produktów i usług, a wszystko to pod jednym dachem. Jeśli oferuje im różnorodność, w ułamku czasu regularne spotkania ze sprzedawcami ze wszystkich firm byłyby w stanie. Jeśli to jest powód, dla którego odwiedzają targi, czy nie jest oczywiste, że Twój produkt lub usługa również muszą zostać zaprezentowane na targach?

Po drugie, targi oferują wszystkim producentom równe szanse. Oczywiście może się tak nie wydawać, ponieważ niektórzy producenci mają większe przestrzenie ze znacznie lepszymi straganami i ekspozycjami, ale w centrum tego wszystkiego są targi, w których konwencjonalni konkurenci spotykają się, aby zapewnić użytkownikowi końcowemu jak najlepsze informacje. wyrok zakupu.

Po trzecie, targi zapewniają producentom, zwłaszcza stosunkowo nieznanym, gotową publiczność, skupioną, ukierunkowaną i w najlepszym nastroju do podjęcia decyzji o zakupie. Jeśli chodzi o reklamy ukierunkowane, targi są zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do grupy docelowej.

Targi umożliwiają również demonstracje. Konwencjonalne reklamy drukowane nie są interaktywne, a pokazy w telewizji mogą się okazać naprawdę drogie i niewarte inwestycji. Ale na targach demonstracja jest prawie warunkiem wstępnym. Wciąż pamiętam targi ciężkich maszyn, w których miałem okazję uczestniczyć. Z jednej strony był Ingersoll-Rand ze swoim asortymentem koparek, motyek tylnych i wywrotek. Z drugiej strony była gąsienica z ich wyposażeniem „Cat”. Gdzie indziej Komatsu ustawiło swój najnowocześniejszy sprzęt. Możliwość obejrzenia tego sprzętu na wystawie, wykonywania rzeczywistych zadań, do których zostały stworzone, dała nie tylko mnie, ale i wszystkim innym menadżerom zakupów, którzy tam przebywali, niezapomniany pokaz. Możesz być pewien, że gdy nadszedł czas na podjęcie decyzji, nie mieliśmy problemów z dobraniem naszych osobistych preferencji!

Ale nie wszystkie targi są skuteczne. To smutna część konkurencyjnego świata, w którym żyjemy, że kilku operatorów nocnych lotów weszło do branży targowej. Chcąc szybko zarobić, ci pozbawieni skrupułów operatorzy próbują organizować imprezy i targi, które ani nie mają reputacji, ani nie przyciągają producentów. W rezultacie łatwowierni producenci, którzy inwestują czas, pieniądze i wysiłek w te targi, dużo tracą. Najlepszym sposobem na uniknięcie takich operatorów jest trzymanie się organizatorów targów, którzy mają udokumentowane doświadczenie, są wiarygodni i zapewniają wymierną obsługę.

Organizacje online i offline, takie jak National Trade Productions i Trade Show Exhibitors Association of America (www.tsea.org) oferują kilka wskazówek i wskazówek, jak uzyskać maksymalną wartość z inwestycji w targi. Łącząc organizacje i osoby zaangażowane w targi i imprezy branżowe, stowarzyszenia te umożliwiają połączenie świata wystawców targów, w którym każdy członek może uczyć się ze zbiorowego doświadczenia wszystkich członków. Tam, gdzie ma to zastosowanie lub jest to konieczne, istnieją również oddziały lokalne i świadczą te same usługi eksponatom na skalę lokalną. Nigdy nie możesz się pomylić, jeśli zastosujesz się do prostych wskazówek, które oferują te stowarzyszenia.

Kim był małym chłopcem, kiedy po raz pierwszy zobaczył stronę internetową. Nie wiedział wówczas, że internet jest meeeeeega wielki. Nie wiedział, że będzie tworzyć strony internetowe. Wiedział jednak, że będzie dla niego historia poznawania świata bardzo z tym związana. Dziś Kim prezentuje ci tego bloga oraz przedstawia informacje o biznesie i reklamie dzięki której ma nadzieję, że wiele się nauczysz. Kim być dobry człowiek, Kim pomagać innym ludzie, Kim dzielić się ze swoja wiedza. Kim kocha blogować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.