Używanie przycisków i znaczków w celu zwiększenia obsługi klienta i biznesu w restauracji

Branża gastronomiczna jest zwykle szybko rozwijająca się i często niepewna. Reklama ma kluczowe znaczenie w restauracji i istnieje wiele sposobów wykorzystania maszyny do robienia guzików w tej branży. Kiedy budżet reklamowy jest napięty, maszyna do robienia guzików zwiększy te cenne dolary. Przyciski mogą być używane do niezliczonych celów, takich jak promocje i identyfikacja kelnerów. Niezależnie od tego, czy serwujesz pięciogwiazdkową kuchnię, czy specjały mamusi i popu, przycisk może pomóc obniżyć koszty ogólne i zwiększyć zyski.

Każda restauracja ma linię specjałów, które serwują. Serwery mogą zasugerować specjalność lub ją opisać, ale przycisk może naprawdę to pokazać. Ludzie są stymulowani tym, co widzą – stąd wszystkie zdjęcia w menu. Po prostu warto mieć na przycisku apetyczną fotografię dnia lub tygodnia, aby przyciągnąć uwagę. Kelner może zasugerować specjał, wskazując na przycisk „Jak widzisz, dzisiaj na naszą specjalność mamy pyszną pieczeń z mieszanką warzyw”.

Guziki i odznaki to naprawdę niedrogi sposób na reklamowanie Twoich specjałów i zwiększenie sprzedaży. Przyciski mogą być również używane do reklamowania ofert specjalnych na następny wieczór, aby zachęcić gości do powrotu. Chcesz zwiększyć sprzedaż deserów? Nic tak nie sprawia, że ​​usta mają ochotę na chłodne, kremowe lody bardziej niż zdjęcie niedzielnej gorącej krówki lub słodowego koktajlu mlecznego – słowa po prostu nie są w stanie wystarczająco dobrze opisać tego typu zdjęć. Przyciski te można wykonać i rozdać personelowi każdego dnia lub każdego tygodnia oferty specjalnej, a następnie zwrócić. Guziki są na tyle małe, że można je łatwo przechowywać, wielokrotnego użytku, trwałe i wciąż wystarczająco duże, aby wywołać ślinę w ustach, gdy są pokryte zdjęciami Twoich smakowitych przystawek.

Masz wyjątkowy lub niezwykły motyw przewodni swojej restauracji? Sprzedawaj pamiątkowe guziki z logo Twojej restauracji. Jeśli jesteś w miejscu podróży, takim jak autostrada międzystanowa, przyciski z informacją o stanie i nazwiskiem są również świetnymi pamiątkami. Te guziki można sprzedać już za dolara i nadal generować niezły zysk. Napis „Zawsze jem w Joe’s Bar and Grill” lub „World’s Greatest Bar-be-Que” umieszczony na zdjęciu Twojej restauracji byłby prostym przyciskiem do zrobienia i mógłby być również sprzedawany jako pamiątka. Masz popisowe danie lub bardzo dużą porcję? Dla gościa, który dokończy czyszczenie talerza, daj mu przycisk. Na przykład napis „Survivor” nadrukowany na zdjęciu steku porterhouse z nazwą restauracji na dole z pewnością przyciągnie uwagę ludzi.

Tworzenie guzików z logo i adresem na nich świetnie nadaje się również na imprezy sponsorowane. Czy Twoja restauracja obsługuje lokalną młodzieżową drużynę sportową? Tworzenie przycisków, aby ludzie wiedzieli, kogo sponsorujesz, i rozdawanie ich członkom zespołu to świetny sposób, aby pokazać, że jesteś zaangażowany w społeczność. Pracownicy mogą nosić te guziki w restauracji, aby goście wiedzieli, że Twój lokal inspiruje młodzież. Przyciski te można również umieścić z ostatecznym umieszczeniem zespołu lub napisem „Mistrzowie” nad logo restauracji. To pamiątka dla członków zespołu i sposób na upublicznienie Twojego logo i nazwy.

Czy chciałbyś nagrodzić swoich stałych klientów? Przycisk z napisem „Dziękujemy za Twój biznes” może być świetnym sposobem na podziękowanie i przekazanie poza restauracją, że doceniasz swoich gości. Mogą również mieć na nie zniżkę. Jeśli masz stałych bywalców, którzy często go odwiedzają, daj im guzik za pięć lub dziesięć procent zniżki na następny posiłek. Przyciski te można zwrócić w momencie zakupu, podobnie jak kupon, i zapisać dla następnego klienta, którego chcesz nagrodzić. Jest to niedrogi sposób na promocję Twojego lokalu również podczas wernisaży. Przekaż te przyciski nowym klientom, aby przyciągnęli ich z powrotem, a może nawet ich znajomym.

Użyj przycisków jako plakietek dla pracowników. Można je spersonalizować za pomocą logo i adresu restauracji lub, jeśli jesteś mniej formalnym lokalem, poproś serwery i personel o zaprojektowanie własnych przycisków – oczywiście w rozsądnym zakresie. Przyciski są również wystarczająco duże, aby zawierać lata służby. Nagrody dla personelu mogą być również wykonane z przycisków. Pracownik miesiąca lub tygodnia może nosić guzik z napisem „Pracownik miesiąca” lub „Gwiazda tego tygodnia”.

Przyciski do specjalnych posiłków lub specjalnych pracowników są niedrogim dodatkiem do Twojego lokalu. Przyciski te mogą pomóc zwiększyć sprzedaż, generować większe przychody, reklamować się w restauracji i poza nią oraz nagradzać częstych gości. Żadna restauracja nie powinna być bez niego tych urządzeń oszczędzających pieniądze.

 

Streszczenie:
W branży gastronomicznej reklama ma kluczowe znaczenie. W tej branży istnieje wiele sposobów używania przycisków i odznak. Kiedy budżet reklamowy jest napięty, producent guzików zwiększy te cenne dolary.

Słowa kluczowe:
guzik, producent, części, zaopatrzenie, restauracja, reklama, obsługa klienta, znaczek, prasa, maszyna

Kim był małym chłopcem, kiedy po raz pierwszy zobaczył stronę internetową. Nie wiedział wówczas, że internet jest meeeeeega wielki. Nie wiedział, że będzie tworzyć strony internetowe. Wiedział jednak, że będzie dla niego historia poznawania świata bardzo z tym związana. Dziś Kim prezentuje ci tego bloga oraz przedstawia informacje o biznesie i reklamie dzięki której ma nadzieję, że wiele się nauczysz. Kim być dobry człowiek, Kim pomagać innym ludzie, Kim dzielić się ze swoja wiedza. Kim kocha blogować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.