Zgodnie z radarową strategią reklamową, która ciągnie sprzedaż przez cały dzień!

„Wyprzedaże przez cały dzień”… Chciałbym usłyszeć, jak krzyczysz… jedna wyprzedaż byłaby świetna!

„Under the Radar Advertising Strategy”… brzmi jak coś z filmu Star Trek!

Widzisz w świecie reklamy tak szybko, jak potrafisz powiedzieć „Beam me up Scottie”; nieustannie tworzone są nowe narzędzia, aby odróżnić jedną firmę od drugiej. Te innowacje mają na celu maksymalizację zasobów, minimalizację kosztów i optymalizację wyników każdej kampanii reklamowej.

Tyle pieniędzy przeznacza się na burzę mózgów na te nowe i innowacyjne narzędzia, które można by podróżować po całym świecie tylko podczas lunchu. Jeśli pracowałeś w świecie korporacji, dokładnie wiesz, o co mi chodzi i jeśli nie uważasz się za naprawdę szczęśliwego. Firmy mogłyby zaoszczędzić małą fortunę na kampaniach reklamowych, gdyby spojrzały na wcześniej stosowane strategie reklamowe i zmodyfikowały je do swoich potrzeb.

Niektóre z najczęściej stosowanych strategii reklamowych i istniejących strategii marketingowych to marketing wielopoziomowy, reklama audiowizualna, reklama katalogowa, reklama telefoniczna, a nawet bezpośrednia dystrybucja narzędzi marketingowych. Jeden jednak wyróżnia się potencjałem, a nawet zdolnością przekładania strategii reklamowych z wymierną sprzedażą.

To mój przyjaciel to tak zwane artykuły reklamowe. Pozornie nowa mieszanka językowa, artykuły reklamowe zostały po raz pierwszy stworzone na początku lat sześćdziesiątych XX wieku jako połączenie słów, reklam i artykułów redakcyjnych. To więcej niż dostatecznie opisuje cel ogłoszenia.

Artykuł reklamowy to w zasadzie strategia reklamowa mająca przypominać obiektywny artykuł redakcyjny. To zapewniłoby reklamodawcom obiektywną wiarygodność, a także uczyniłoby reklamę najbardziej wiarygodną nawet dla najbardziej sceptycznych konsumentów.

Jak to z konieczności zwiększy zyski ze sprzedaży?

Artykuły reklamowe są zwykle pisane jako specjalne elementy promocyjne i mają formę podobną do informacji prasowej niż redakcji. To, co jest najkorzystniejsze w porównaniu z innymi artykułami redakcyjnymi, to fakt, że reklamodawca ma kontrolę nad treściami, które pojawią się na stronie.

Po pierwsze, te artykuły reklamowe są czasami pisane w już dobrze znanych kolumnach lub działach gazety. Te sekcje, wraz z następującymi, które już posiadają, zapewniają czytelność artykułów reklamowych. Umieszczony w działach, w których ludzie mają predyspozycje do czytania artykułów zbliżonych do formy artykułów reklamowych, siła promocyjnego podejścia artykułu niekoniecznie będzie obrażać lub odrzucać żadnego z czytelników.
Przeczytaj to jeszcze raz… ”umieszczone w działach, w których ludzie mają predyspozycje do czytania artykułów bliskich formie artykułów reklamowych”… oto Under The Radar skuteczna praca!

Ponadto w ogłoszeniach reklamowych można omówić najsilniejsze cechy produktu i usługi, a jednocześnie wydrukować różne lokalizacje i dane kontaktowe firmy lub podmiotów oferujących produkt lub usługę. Oznacza to, że w momencie, gdy konsument przekonuje się o zaletach produktu lub usługi, żaden dodatkowy wysiłek z jego strony nie jest konieczny, aby dowiedzieć się, gdzie uzyskać do nich dostęp. Mogą również zastosować inną strategię reklamową przyciągającą zyski, mając różne świadectwa z poprzednich imponujących zakupów Twojego produktu lub usługi.

Co ważniejsze, artykuły reklamowe mają przekonującą siłę artykułu redakcyjnego, z symulacją autorytetu i ekspertyzy przedstawioną w artykule. Konsumenci mogą mieć zaufanie do treści ogłoszenia, stosując tego rodzaju podejście i pozory autorytetu i wiedzy, niż zindywidualizowaną ofertę zaczerpniętą z portfela firmy. Obiektywne i pouczające informacje zapakowane jako prawda mogą bardzo dobrze napędzać sprzedaż całej firmy!

Innym sposobem, w jaki artykuły reklamowe mogą pomóc w zapewnieniu sprzedaży biznesowej, jest fakt, że ich treść może zostać sprawdzona i zatwierdzona przez firmę. Chociaż jest mało prawdopodobne, aby reklamodawca omówił słabości produktu lub usługi, ten poziom kontroli jest nadal niezbędny, zwłaszcza gdy ma się nadzieję uniknąć jakiegokolwiek niebezpiecznego nachylenia lub sugestii, które wskazywałyby na słabość lub wadę. Ponadto kontrola nad treścią artykułu może zapewnić, że reklama będzie zgodnie ze wszystkimi strategiami marketingowymi i reklamowymi, które firma obecnie stosuje. Może to zarówno wzmocnić, jak i uzupełnić zbiorową kampanię, a także stworzyć spójny przekaz, który może pozostać w świadomości konsumenta.

Pod koniec dnia te różne cechy ogłoszenia reklamowego pomagają zapewnić poziom zapamiętania, który przełoży się na sprzedaż, jeśli zostanie prawidłowo użyty. Co więcej, sama jego forma może najlepiej zmaksymalizować liczbę skierowań między osobami, zwłaszcza gdy jeden czytelnik lub konsument przytacza i odwołuje się do artykułu reklamowego jako konkretnego obiektywnie napisanego utworu. Chociaż może być niepopularny przez wiele firm, potencjał tego ogłoszenia jest bardzo realny i namacalny dla dzisiejszych firm. Może to być ten innowacyjny nowy pomysł, który jest potrzebny do zwiększenia Twoich zysków.

Kim był małym chłopcem, kiedy po raz pierwszy zobaczył stronę internetową. Nie wiedział wówczas, że internet jest meeeeeega wielki. Nie wiedział, że będzie tworzyć strony internetowe. Wiedział jednak, że będzie dla niego historia poznawania świata bardzo z tym związana. Dziś Kim prezentuje ci tego bloga oraz przedstawia informacje o biznesie i reklamie dzięki której ma nadzieję, że wiele się nauczysz. Kim być dobry człowiek, Kim pomagać innym ludzie, Kim dzielić się ze swoja wiedza. Kim kocha blogować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.